mmyrehag.blogg.se

Nytt medlemsskap 😀

Publicerad 2015-09-01 09:00:34 i Kost, TrÀning,

Godmorgon tisdag!
Det mĂ€rks att skolan har dragit igĂ„ng kan jag sĂ€ga.. Full fart frĂ„n första stund men det Ă€r vĂ€l lika bra det â˜ș började med att fĂ„ i uppgift att skriva ner ALLT vi Ă€ter under 7 dagar. Kan sĂ€ga att frukosten tog lite lĂ€ngre tid att greja med idag... Haha! Men rolig uppgift pĂ„ samma gĂ„ng:) nĂ€sta vecka ska vi Ă€ta helt enligt NNR - sĂ„ mina planer om att gĂ„ pĂ„ kostschema nu fĂ„r helt enkelt skjutas upp men sĂ„ Ă€r det ibland:) fokus blir garanterat pĂ„ "ren" mat som Ă€r enkel att nĂ€ringsberĂ€kna! 

IgĂ„r blev det en svĂ€ng till nw odinsgatan  efter skolan och sen gick jag förbi crossfit gĂ„rda pĂ„ hemvĂ€gen för att lösa medlemsavtal! SpĂ€nnande!!😀 idag har jag bokat in min "första officiella" WOD👊 har en kĂ€nsla av att jag kommer vara rĂ€tt trött ikvĂ€ll..... 1 september idag - nu kör vi! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela